Poboznym zyczeniem byloby stworzenie opony o takiej charakterystyce aby w upaly i mrozy zachowywala pelnie swoich mozliwosci - no niestety az tak dobrze niestety nie ma. Jesli nawet pominac twardosc mieszanki to zawsze pozostaje inny bieznik. Opony caloroczne w idealnych warunkach bede nieco gorsze od letnich, jednak podczas mrozow lub latem na mokrej nawierzchni wraz ze wzrostem predkosci okazuje sie ze te roznice mocno rosna http://www.autocentrum.pl/opony/czy-...ski-kompromis/
i tutaj inny artykul do poczytania (po niemiecku) http://www.autobild.de/artikel/ganzj...t-1256822.html
Jednakże oczywiscie dla kogos kto w zimie i tak nie zamierza przesiadac sie na opony zimowe kupno opon calorocznych bedzie lepszym rozwiazaniem niz jazda zima na letnich lub jazda latem na zimowkach.
tutaj jeszcze polecałbym zajrzeć, i skupić się na pozycji siódmej
Im ADAC Winterreifen Test werden die besten Reifen der verschiedenen Reifengrößen ermittelt. Welche Reifen haben sicheren Grip, welche sparen am meisten Sprit?
Witam.
Musze wyjąć wałek rozrządu.Sciągnałem już koło wałka rozrządu.Teraz się zastanawiam jak potem,gdy włoze go ponowinie to jak ustawie koło wałka razem z innymi.Może nie jasno się wyrażam ,ale inaczej nie umiem tego opisac,sorry .
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
1. w obudowie sprzęgla po wyjęciu zaślepki masz otwór, w tym otworze na kole zamachowym szukasz oznaczenia gmp (0)- wal ustawiony.
2. pompa wtryskowa na blokadę
3. walek ustawiasz blokadą wkładaną zamiast pompy vakum (masz dwie możliwości, zawory zamknięte na 1 cyl.)
4. skladasz rozrząd, przykręcasz koło i
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Chłopaki napiszcie mi jak zdjąć koło pasowe wałka rozrządu w octavi 1,9 AHF i
czy da się tę operację zrobić bez ściągacza?
Proszę o szybką odp.
P.S.
Zostało mi do ściągnięcia nieszczęsne koło i odkręcenie 10 śrób głowicy i uszczelka jest moja.
Komentarz